Σήμερα, Παρασκευή 16/1/2026, όλοι οι μαθητές του Σχολείου με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής δράσης στο μάθημα της Ιστορίας, μετακινήθηκαν στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Πρέβεζας «ΟΑΣΗ» και παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την νέα κινηματογραφική ταινία “Καποδίστριας”.
Συγχαίρουμε τους μαθητές μας για την άψογη παρουσία τους.

