Την Τρίτη 5 Μαΐου 2026, πραγματοποιήθηκε η τελευταία ημερήσια εκδρομή του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2025 – 2026, στην Κέρκυρα. Η εκδρομή αυτή ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία για τους μαθητές να εξερευνήσουν μερικά από τα πιο σημαντικά μνημεία και μουσεία της Κέρκυρας, συνδυάζοντας την εκπαίδευση με την ψυχαγωγία.





Επισκεφτήκαμε το Μουσείο Σολωμού, το σπίτι του μεγάλου εθνικού μας ποιητή, όπου έζησε επί 30 χρόνια και εμπνεύστηκε τα έργα του και είδαμε ενθυμήματα, χειρόγραφα, πορτρέτα, έπιπλα, προσωπικά του αντικείμενα, φωτογραφικό και ιστορικό υλικό από τη ζωή του, βιβλιοθήκη σολωμικών εκδόσεων. Αποτελεί επίσης την έδρα της Εταιρίας Κερκυραϊκών Σπουδών.

Στη συνέχεια, κατευθυνθήκαμε στο Μουσείο Ασιατικής Τέχνης, το οποίο φιλοξενεί μοναδικά έργα τέχνης από την Ασία, δίνοντας στους μαθητές τη δυνατότητα να γνωρίσουν πολιτισμούς πέρα από τα σύνορα της Ευρώπης. Φιλοξενεί τις συλλογές του Κερκυραίου διπλωμάτη Γρηγορίου Μάνου αποτελούμενη από 10.000 αντικείμενα, του τέως πρέσβη Ν. Χατζηβασιλείου με περίπου 200 αντικείμενα και τις μικρότερες συλλογές των διπλωματών Ν. Σινιόγλου και Π. Αλμανάχου.
Επόμενη στάση ήταν ο Ναός του Αγίου Σπυρίδωνα, ένας από τους πιο γνωστούς ναούς της Κέρκυρας, ο οποίος φιλοξενεί τα λείψανα του Αγίου, προσφέροντας έναν θρησκευτικό και ιστορικό προορισμό για τους επισκέπτες.

