Την Δευτέρα 16/2/2026 πραγματοποιήθηκαν στο Σχολείο μας εργαστήρια ευαισθητοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος «Το Ταξίδι της Τροφής» με τη συμμετοχή όλων των μαθητών της Α΄ και της Β΄ Τάξης.
Το Πρόγραμμα αυτό έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει μαθητές/τριες σε σχολεία όλης της Ελλάδας σχετικά με την σπατάλη τροφίμων και την υγιεινή και βιώσιμη διατροφή, να τους βοηθήσει να εκφράσουν τις απόψεις και ιδέες τους, και να υιοθετήσουν καλές πρακτικές στην καθημερινότητά τους.
Το Πρόγραμμα εντάσσεται στην «Εθνική Δράση για την αντιμετώπιση της Παιδικής Παχυσαρκίας» του Υπουργείου Υγείας σε συνεργασία με τη UNICEF με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Καλλιόπη Μυτιληναίου, Τοπική Συντονίστρια Περιφέρειας Ηπείρου και Ιονίων Νήσων, για την εξαιρετική παρουσίαση του θέματος και την άψογη συνεργασία της με τις ομάδες των μαθητών κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων ευαισθητοποίησης.





