Την Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο Σχολείο μας δίωρη ενδοσχολική επιμόρφωση για το σύνολο των εκπαιδευτικών, με θέμα:
«Εκπαιδευτικοί και προσέγγιση των εφήβων στο σχολικό χώρο».
Εισηγήτριες της επιμόρφωσης ήταν η κ. Τράικου Φανή, κλ. ΠΕ23, Ψυχολόγος και η κ. Παπαγιαννοπούλου Μάρθα, κλ. ΠΕ30, Κοινωνική Λειτουργός, οι οποίες με επιστημονική επάρκεια παρουσίασαν καλές πρακτικές που αφορούν στην αντιμετώπιση των εφήβων στο σχολικό χώρο.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με τους τρόπους διαχείρισης περιστατικών μαθητών με:
- μαθησιακές δυσκολίες,
- αποκλίνουσες ή παραβατικές συμπεριφορές,
- διάγνωση διαταραχής αυτιστικού φάσματος.
Η επιμόρφωση πρόσφερε πολύτιμα εργαλεία για την προσέγγιση και τη διαχείριση των μαθητών μας καθώς και την εκπαιδευτική παρέμβαση.
Το κλίμα της επιμόρφωσης ήταν ιδιαίτερα θετικό και συνεργατικό, με ενεργό συμμετοχή και ενδιαφέρον από όλους τους εκπαιδευτικούς. Οι εισηγήτριες απάντησαν σε ερωτήσεις των εκπαιδευτικών, ενισχύοντας το αίσθημα υπευθυνότητας και συναδελφικής αλληλεγγύης που πρέπει να τους διακρίνει.
Η επιμόρφωση αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία επαγγελματικής ανάπτυξης και επιβεβαίωσε τη σημασία της συνεχούς ενημέρωσης και εκπαίδευσης σε θέματα που αφορούν τη γνώση σχετικά με τις ιδιαιτερότητες στο σχολικό περιβάλλον.




